onsdag 16 april 2014

Jojo: Manowar vs Samantha Fox


Då så, kära läsare, efter en och en halv timmes kamp med en online manual till min nya skrivare lyckades jag få rät sida på allt och kan nu uppdatera. Jag la till två extra bilder som jag inte ritat då det kan finnas läsare som inte nått puberteten under 80-talet och därför inte känner till Samantha Fox, det kan också finnas obildade typer som inte känner till Manowar, ni kan nu känna er bildade.






När jag tittade igenom svaren på äggjakts tävlingen beslöt jag att ni får en vecka till på er att leta ägg. Matte kunskaperna är verkligen urusla, exempelvis är inte gul, röd och lila antal eller siffror utan färger! Leta ägg i påsk och skriv till mig och berätta hur många ni hittade så kan ni vinna en T-tröja eller ett vykort eller en överraskning. Nästa uppdatering blir 230414.

Inga kommentarer: